انتخاب دستگاه تصفیه اب مناسب به دو روش امکان پذیر است . روش اول که به آن فیلتراسیون گفته می شود از ترکیب دو یا چند فیلتر ساده است که آب از فیلتر اول عبور کرده و به ترتیب از فیلترها خارج می شود . در این روش امکان حذف آلودگی های میکروبی، انگلی، قارچی، نیترات یا نیتریت و … وجود ندارد زیرا روزنه های فیلترها بقدری بزرگ هستند ( معمولا ۵ میکرون ) که این آلودگی های از بین آنها خارح می شوند.

انتخاب دستگاه تصفیه اب مناسب

انتخاب دستگاه تصفیه اب مناسب

روش های مختلف تصفیه آب خانگی:

روش های حذف آلودگی ها از آب آشامیدنی و انتخاب دستگاه تصفیه اب مناسب :

  1. آلودگی های محلول
  2. آلودگی های معلق

– آلودگی های محلول به مواد مضر و زیان باری در آب گفته می شود که
با چشم قابل دیدن نیستند، مثال : فرض کنید که نمک را درون یک لیوان آب بریزید،
در اینجا نمک در آب حل شده و با چشم قابل دیدن نیست .
همینطور آلودگی های دیگر میکروبی و انگلی نیز به همین صورت هستند.

انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب

– آلودگی های معلق مانند شن و ماسه، گل و لای و … هستند که در آب حل نمی شوند ولی براحتی با چشم قابل مشاهده هستند. دستگاه های تصفیه آب خانگی یا براساس روش فیلتراسیون هستند یا روش اسمز معکوس .

در روش اسمز معکوس روزنه های فیلتر بقدری کوچک هستند که علاوه بر آلودگی ها معلق آلودگی های محلول نیز به دام انداخته می شوند . این سیستم ها کمی نسبت به سیستم فیلتراسیون گرانتر هستند ولی کیفیت آبی که از دستگاه تصفیه اب خارج میشوند بمراتب بهتر، شفاف تر ، شیرین تر و عاری از هرگونه آلودگی است .

برای انتخاب دستگاه تصفیه اب مناسب حتما سعی کنید دستگاهی را تهیه و خریدار کنید که از روش اسمز معکوس یا ممبران در آن استفاده شده باشد. این سیستم تصفیه اب با برق کار میکند، مخزن ذخیره آنتی باکتریال دارد، شیر برداشت آب دارد و از همه مهمتر یک عدد پمپ نیز دارد . البته قطعات برقی و مکانیکی دیگری نیز در خود دارد که بعدا به آن اشاره میکنیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب دستگاه تصفیه اب مناسب میتوانید با شماره های واحد فروش ما ۶۶۳۰۲۶۴۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما همیشه با صبر و حوصله زیاد آماده پاسخگویی به پرسش های شما هستند.

درباره aquaclassic3

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *