فیلتر قلیایی یا آلکالاین چیست ؟ از این فیلتر برای حذف چربی ها و اسید های موجود در آب و بدن انسان استفاده میکنند که از لحاظ پزشکی دارای کاربرد زیادی است و همچنین وجود این فیلتر برای دستگاه تصفیه اب خانگی زیر سینکی لازم می باشد .

توصیه مهم :

این فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه اب خانگی باعث اضافه شدن PH در آب شده و فوائد و مزایای بسیار زیادی برای بدن دارد. به هر میزان PH آب کمتر باشد ( یعنی کمتر از عدد ۷ ) آب اسیدی می شود و اگر بین ۷/۳ الی ۸ باشد آب حالت قلیایی به خود خواهد گرفت . آب اسیدی برای بدن انسان بسیار مضر است و اکثر آب های لوله کشی فاقد مقدار PH مناسب برای سلامت بدن انسان هستند به همین خاطر باید از فیلترهای قلیایی یا آلکالاین استفاده کرد.

فیلتر قلیایی یا آلکالاین چیست ؟

فیلتر قلیایی یا آلکالاین چیست ؟

استفاده از آب قلیایی فوائد بسیار زیادی برای بدن دارد همچنین باعث رفع بیماری های معده و مخصوصا رفلکس آن شده و باعث نرمال شدن متابولیسم بدن می شود، امروزه تبلیغات زیادی در خصوص استفاده از فیلتر قلیایی یا آلکالاین می شود که این خود گویای اهمیت زیاد استفاده از این فیلتر می باشد .

فیلتر قلیایی یا آلکالاین چیست ؟

استفاده از آب قلیایی
باعث حذف کلسترول و قند در بیماران دیابتی می شود و مقداری
تری گلیسیرید ها را کاهش می دهد.
در هر صورت آب قلیایی حافظ بدن است و باعث جلوگیری یا کاهش یا پیشرفت بیماری های سرطانی می باشد .

  1. حذف کامل اسید های بدن بعلت استفاده از خوراکی ها و نوشیدنی ها
  2. رفع مشکلات گوارشی معده مخصوص سوزش معده
  3. تنظیم فشار خون
  4. افزایش سیستم دفاعی بدن در قبال اکثر بیماری ها
  5. بهتر شدن کیفیت پوست انسان و جلوگیری از ریزش موها

تمام دستگاه های تصفیه آب آکوا کلاسیک که در این وب سایت به شما معرفی کرده ایم دارای فیلتر آلکالاین بوده و از کیفیت بسیار بالایی نسبت به مدل های مشابه در بازار برخوردار هستند. گارانتی ۳ ساله بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله ما این اطمینان را به شما میدهد که با خرید این محصولات ضامن سلامت و شادابی خانواده خود باشید .

 

درباره aquaclassic3

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *